Er du vores nye, administrative kollega?
Kan du få hverdagen og udviklingen i organisationen til at hænge sammen på BaggårdTeatret, hele Sydfyns egnsteater? Har du stærke koordinerings- og samarbejdsevner og lyst til et arbejde, hvor kultur og kunstneriske oplevelser er omdrejningspunktet, og dagene sjældent er ens? Så vil vi rigtig gerne møde dig!
BaggårdTeatret er egnsteater for Svendborg, Faaborg-Midtfyn, Langeland og Ærø kommuner. Vi har hus og scene i Svendborg, hvor vi er 10 faste medarbejdere og et hav af kunstneriske freelancere. Med millionstøtte fra Svendborg Kommune, A.P. Møller Fonden og Fonden for Fynske Bank står vi overfor at bygge et nyt, stort teaterhus på Frederiksø i Svendborg, og i den forbindelse moderniserer og udvikler vi teatrets organisation.
Vi søger en administrativ medarbejder til at være en del af den daglige drift på teatret og understøtte ledelsen med diverse ad hoc-opgaver. Du vil også have dine egne ansvarsområder.
Stillingen kan se ud på to forskellige måder, alt efter kompetencer og ønsker. Begge profiler vil referere til administrativ leder og producent Sophie Villsen, og opgaver løses i tæt samarbejde med ledelsen og resten af holdet.
Profil 1: Administrativ medarbejder (deltid)
Profil 2: Administrativ medarbejder med bogholderi (fuldtid)
Det er vigtigt, at du:
- Har gode kommunikationsevner (både skriftligt og mundtligt. Vi er i kontakt med mange forskellige mennesker og samarbejdspartnere.
- Har erfaring med Office-pakken – særligt Outlook.
- Er imødekommende, fleksibel og indstillet på at yde en god service.
- Er struktureret og har fokus på detaljen.
- Kan arbejde selvstændigt, men holder af samarbejdet med kolleger.
Du behøver ikke have erfaring med alle systemer og opgaver. Vi bistår med oplæring.
Vi tilbyder:
- Arbejde på en af Sydfyns bærende kulturinstitutioner.
- Udadvendt job med mange kontaktpunkter.
- Løn efter kvalifikationer.
Hvis ovenstående lyder som noget for dig, så skynd dig at sende os din ansøgning – deadline for ansøgning d. 4. december 2023 kl. 23.59. Samtaler afholdes d. 8 og/eller 11. december 2023.
Ønsket start: Snarest muligt – dog senest 1. februar 2024.
BaggårdTeatret opfordrer alle – uanset køn, alder, etnicitet m.v. – til at ansøge. Løn gives efter gældende overenskomst for administrativt personale gennem TL.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Administrativ medarbejder (Profil 1)
Dine opgaver vil være:
- Billetafstemning, servicering af kunder m.m. forbindelse med billetten.dk
- Bilagshåndtering (i samarbejde med adm. leder)
- Afrapportering til fonde
- Udarbejdelse af kontrakter (i samarbejde med adm. leder)
- Administrere skoleteaterordning
- Indberette statistiker til Danmarks Statistik, Tereba m.fl.
- Klargøring og betaling i banken.
- Klargøring til lønkørsel (i samarbejde med admin. leder)
- Kvartalsvis levering af tal til teatrets samlede regnskab, herunder effektivisering og videreudvikling af de eksisterende administrative systemer og arbejdsgange
- Bistå ledelsen og bestyrelsen omed opgaver vedr. det nye teaterhus
- Deltagelse i personalemøder, diverse andre møder og arrangementer, der vedrører teatrets fastansatte
- Producent‐assistent på produktion – herunder referater til produktionsmøder, mødeplanlægning, produktionsplaner m.v.
- Udarbejdelse af kontaktlister og distributionslister på produktioner
- Koordinering af større arrangementer
- Diverse HR-opgaver som f.eks. ferie, flex og sygdomslister, frokostordning m.m.
Bogholderi (Profil 2)
Udover ovenstående vil du skulle:
- Bogføre
- Lave løn
- Fakturere
- Afstemninger
- Lave årsregnskab
- Budgetopfølgninger
Vi starter i e-conomic fra 1. januar 2024 og skal i gang med at kigge på nye procedurer, programmer mv. for at gøre hverdagen lettere i organisationen. Hvordan det hele skal se ud, kan du være med til at påvirke.