BaggårdTeatret | Svendborg Egnsteater | Caroline Amalie Vej 26, 5700 Svendborg | Tlf. 6221 4043 | post@baggaardteatret.dk | facebook | twitter | instagram
0
  • Gå trygt i teatret – info om Covid-19
  • Nyt Teaterhus
  • Forestillinger
    • BørneBaggård
    • B TOURS
    • Audiowalk
  • Billetpriser
    • BaggÅRSKORT
    • Gavekort
  • BaggårdsBaren
    • Teatermenu
  • Om Teatret
    • Nyhedsbrev
    • Praktisk
    • Mest stillede spørgsmål
    • BaggårdsPartner
  • Scenekunstakademiet
  • Svendborg Skoleteater
  • Turne
  • English
  • Persondatapolitik
BaggårdTeatret | Svendborg Egnsteater | Caroline Amalie Vej 26, 5700 Svendborg | Tlf. 6221 4043 | post@baggaardteatret.dk | facebook | twitter | instagram
Fynske Bank
Svendborg Kommune
Kulturregion Fyn
Kulturregion Fyn
Kulturregion Fyn
LAG

Mest stillede spørgsmål

På denne side kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål.
Er du i tvivl om noget, eller har du ikke fundet det svar, du søgte, er du meget velkommen til at kontakte os på: 6221 4043
Telefonerne er åbne alle hverdage fra kl. 10.00 – 15.00.

 

Køb af billetter og BaggÅRSKORT:

Skal jeg være oprettet som kunde for at købe billet?
Ja. Alle, som ønsker at købe billet eller årskort, skal oprette en kundeprofil.
Du kan oprette din kundeprofil når du køber billet på hjemmesiden eller via følgende link: https://baggaardteatret.billetten.dk/profile/create/

Hvordan logger jeg ind på min kundeprofil?
Du logger ind på din kundeprofil ved at klikke på det sorte profil-ikon oppe i højre hjørne.

Har du glemt adgangskoden til din kundeprofil?
Hvis du har glemt adgangskoden til din kundeprofil skal du trykke på “Glemt kode?” under Log ind. Her kan du få tilsendt et nyt kodeord på mail ved at indtaste din emailadresse.

Køb af BaggÅRSKORT:
Du kan oprette dig som ny kunde og købe et BaggÅRSKORT via følgende link:

Køb BaggÅRSKORT.

Kan jeg købe BaggÅRSKORT til flere personer?
Hvis I er et par eller et hold venner, som altid går i teatret sammen, kan I uden problemer købe jeres BaggÅRSKORT under samme navn. Så kan I nemt bestille billetter sammen og få dem tilsendt til samme mailadresse.

Vær opmærksom på, at hvis i vælger denne løsning, vil samme navn figurere på begge/alle BaggÅRSKORT.
Billetter og forestillingsinfo vil desuden kun blive sendt til den mailadresse og det telefonnummer, som årskortet er oprettet i.

Hvordan aktiverer jeg mit BaggÅRSKORT?
Når du logger ind på din kundeprofil, bliver dit/dine BaggÅRSKORT automatisk aktiveret, og du vil derefter kunne bestille dine billetter til årskortpris.

Kan jeg bestille billetter for andre BaggÅRSKORTholdere?
Ja. Ønsker du at købe billetter for andre årskortholdere, skal du skrive deres årskortnumre i rubrikken “Aktiver årskort” i indkøbskurven. Herefter vil det være muligt at booke flere billetter af gangen til årskortpris.

Hvordan fornyr jeg mit BaggÅRSKORT:
Hvis du køber dit BaggÅRSKORT via hjemmesiden, vil det blive fornyet automatisk efter et år. Ønsker du ikke automatisk fornyelse kan du skrive til os på billet@baggaardteatret.dk.

Er du ikke tilmeldt automatisk fornyelse, køber du blot et nyt BaggÅRSKORT via linket HER, når dit gamle udløber.

Hvordan bliver mine billetter sendt?
Når du køber billetter via vores hjemmeside, kan du selv vælge, om du vil have dem sendt med post eller printe dem selv.

  • Print selv:  Billetterne mailes til dig som en vedhæftet fil i PDF-format.
  • Sendt med post: Vi benytter Post Danmark ved forsendelser. Der pålægges et forsendelsesgebyr på kr. 35,- pr. ekspedition. Billetter købt på internettet sendes, så de er fremme senest tre hverdage efter bestilling. Hvis ikke du har modtaget dine billetter rettidigt, bedes du kontakte Billetten.dk på tlf. 70 20 20 96 mellem kl. 9.00 og 16.30.

For at imødegå problemer med, at billetter ikke kommer frem eller går i SPAM-filteret, vil der blive sendt en SMS med link til billetterne. SMS’en bliver sendt som et sikkert link.

Gebyrer, betalingskort:
Vores billetudbyder Billetten.dk tager et administrationsgebyr på onlineordrer på kr. 5,00 pr. ordre, som betales af dig som kunde.

Har du mistet din billet til en eller flere forestillinger?
Hvis du selv har booket din billet online – log in på billeten.dk og gå ind under Mine Oplysninger. Der finder du en knap, der hedder “Ordrehistorik”. Her kan du se alle dine billetter og printe dem ud igen.

Kan jeg vise min billet på mobiltelefon eller tablet?
Ja, at vise billetten på en mobiltelefon (smartphone kræves) eller tablet ved indgangen, er lige så godt som en printet billet.

Jeg har mistet mit årskort. Hvad gør jeg?
Kontakter BaggårdsTeatret, som sørger for, at du får et nyt.


Audiowalks:

Sådan gør du:
For at opleve vores usynlige teaterforestillinger “Sundets Stilhed” eller “Under Isen”, skal du gøre følgende:

  • Download app’en BaggaardTeatret hos App Store eller Google Play
  • Køb Sundets Stilhed eller Unders Isen på enten dansk, engelsk eller tysk
  • Tillad app’en at anvende GPS og notifikationer altid
  • Husk hovedtelefoner
  •  Start turen
  • Brug GPS-kortet i app’en, hvis du farer vild på ruten
  • Vi anbefaler at du går alle vores ture i dagslys i gode travesko og medbringer vand og proviant

Hvordan får jeg årskortbilletter til Sundets Stilhed og Under Isen? Når du har købt BaggÅRSKORT får du tilsendt en kode på mail, så du gratis kan hente turen til din telefon via App’en “BaggaardTeatret”. Vær opmærksom på, at vi udsender koder til nye årskortkunder manuelt i slutningen af hver måned. Der tages forbehold for forsinkelser under ferier og helligdage. Har du brug for koden inden da, er du velkommen til at ringe til kontoret i vores åbningstid på hverdage mellem 10-15.

Kan jeg købe et gavekort til jeres audiowalk via hjemmesiden? Nej, det er desværre ikke muligt at købe gavekort til vores audiowalks via hjemmesiden. Du kan i stedet skrive til os på billet@baggaardteatret.dk og købe koder direkte via kontoret.

OBS: Har du spørgsmål til vores audiowalks / usynlige teaterforestillinger, kan du kontakte kontoret på billet@baggaardteatret.dk eller telefon 62 21 40 43 på hverdage mellem kl. 10.00 – 15.00, hvor vi sidder klar til at hjælpe dig.


Afbud og ombytninger:

Kan jeg bytte min billet? Ja, du kan ombytte til samme forestilling en anden dato eller klokkeslæt eller til en helt anden forestilling på BaggårdTeatret, såfremt der er ledige pladser. Du bedes enten kontakte BaggårdsTeatret på billet@baggaardteatret.dk eller tlf. 62 21 40 43 mellem kl. 10.00 og 15.00. Du kan også kontakte vores billetudbyder Billetten.dk på tlf. 70 20 20 96. Deres telefontid ligger på mandage kl. 10.00 – 16.00 og tirsdag-fredag kl. 10.00 – 14.00.

Kan jeg afbestille min billet? Købte billetter refunderes ikke. Husk at melde afbud, hvis du er forhindret i at komme.

Afbud: Der er et begrænset antal eftertragtede pladser til vores arrangementer, derfor er det meget vigtigt, at du afbestiller din reservation på billet@baggaardteatret.dk, hvis du bliver forhindret i at møde op. Ved manglende afbestilling bliver du opkrævet fuld løssalgspris.

@baggaardteatret