BaggårdTeatret | Svendborg Egnsteater | Caroline Amalie Vej 26, 5700 Svendborg | Tlf. 6221 4043 | billet@baggaardteatret.dk | facebook | instagram | youtube
0
  • Forestillinger & Events
    • Forestillinger
    • B TOURS
    • BørneBaggård
  • Audiowalks
  • Priser & Billetter
    • Billetpriser
    • Årskort
    • Gavekort
  • Mad & Drikke
  • BaggårdButikken
  • Om Teatret
    • Om BaggårdTeatret
    • Oure X BaggårdTeatret
  • Turné & Presse
    • Turnéforestillinger
    • Pressemateriale
  • Skoleteater
    • Svendborg skoleteater
    • Audiowalk skolesalg
  • Kultur- & Erhvervsnetværk
  • Kontakt & Info
    • Kontakt os
    • Nyhedsbrev
    • Særlige behov
    • FAQ
    • Persondatapolitik
BaggårdTeatret | Svendborg Egnsteater | Caroline Amalie Vej 26, 5700 Svendborg | Tlf. 6221 4043 | billet@baggaardteatret.dk | facebook | instagram | youtube
Baggaardteatrets støtter

FAQ

På denne side kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål vedr. billetter, årskort og audiowalks etc. Har du yderligere spørgsmål, kan du kontakte os på mail billet@baggaardteatret.dk eller telefon 62 21 40 43

Telefonens åbningstider: Mandag, tirsdag & torsdag kl. 10.00 – 14.00 og lukket onsdag & fredag. (Med forbehold for ferier, seminarer og helligdage)

Har du spørgsmål vedrørende billetter eller årskort, som haster udenfor vores åbningstid, kan du kontakte vores billetudbyder Billetten.dk på tlf. 70 20 20 96. Deres telefontid er: Mandag, onsdag & torsdag kl. 10.00 – 16.00 / Tirsdag & Fredag kl. 10.00 – 15.00.


ÅRSKORTINFO


Køb af BaggÅRSKORT:
Du kan oprette dig som ny kunde og købe et BaggÅRSKORT via følgende link:

Køb BaggÅRSKORT.


Kan jeg købe BaggÅRSKORT til flere personer?
Hvis I er et par eller et hold venner, som ofte går i teatret sammen, kan I uden problemer købe jeres BaggÅRSKORT under samme navn. Så kan I nemt bestille billetter sammen og få dem tilsendt til samme mailadresse.

Vær opmærksom på, at hvis i vælger denne løsning, vil samme navn figurere på begge/alle BaggÅRSKORT.
Billetter og forestillingsinfo vil desuden kun blive sendt til den mailadresse og det telefonnummer, som årskortet er oprettet i.


Hvordan aktiverer jeg mit BaggÅRSKORT?
Når du logger ind på din kundeprofil, bliver dit/dine BaggÅRSKORT automatisk aktiveret, og du vil derefter kunne bestille dine billetter til årskortpris.

OBS: Rubrikken “Aktiver årskort” skal kun anvendes, såfremt du ønsker at bestille billetter for andre årskortholdere 


Kan jeg bestille billetter for andre BaggÅRSKORTholdere?
Ja. Ønsker du at købe billetter for andre årskortholdere, skal du skrive deres årskortnumre i rubrikken “Aktiver årskort” i indkøbskurven. Herefter vil det være muligt at booke flere billetter af gangen til årskortpris.


Automatisk fornyelse af BaggÅRSKORT:
Hvis du køber dit BaggÅRSKORT via hjemmesiden, vil det blive fornyet automatisk efter et år. Ønsker du ikke automatisk fornyelse kan du skrive til os på billet@baggaardteatret.dk.

Er du ikke tilmeldt automatisk fornyelse, køber du blot et nyt BaggÅRSKORT via linket HER, når dit gamle udløber.


Jeg har mistet mit årskort. Hvad gør jeg?
Kontakter BaggårdsTeatret, som sender dig et nyt på mail.


KØB AF BILLETTER


Skal jeg være oprettet som kunde for at købe billet?
Ja. Alle, som ønsker at købe billet eller årskort, skal oprette en kundeprofil.
Du kan oprette din kundeprofil når du køber billet på hjemmesiden eller via følgende link: https://baggaardteatret.billetten.dk/profile/create/


Hvordan logger jeg ind på min kundeprofil?
Du logger ind på din kundeprofil ved at klikke på det sorte profil-ikon oppe i højre hjørne.


Har du glemt adgangskoden til din kundeprofil?
Hvis du har glemt adgangskoden til din kundeprofil skal du trykke på “Glemt kode?” under Log ind. Her kan du få tilsendt et nyt kodeord på mail ved at indtaste din emailadresse.


Hvordan bliver mine billetter sendt?
Når du køber billetter via vores hjemmeside, kan du selv vælge, om du vil have dem sendt med post eller printe dem selv. 

  • Print selv:  Billetterne mailes til dig som en vedhæftet fil i PDF-format. Du kan både printe billetterne eller vise dem direkte på telefonen, når du kommer på teatret. 
  • Sendt med post: Vi benytter Post Danmark ved forsendelser. Der pålægges et forsendelsesgebyr på kr. 35,- pr. ekspedition. Billetter købt på internettet sendes, så de er fremme senest tre hverdage efter bestilling. Hvis ikke du har modtaget dine billetter rettidigt, bedes du kontakte Billetten.dk på tlf. 70 20 20 96 mellem kl. 9.00 og 16.30.

For at imødegå problemer med, at billetter ikke kommer frem eller går i SPAM-filteret, vil der blive sendt en SMS med link til billetterne. SMS’en bliver sendt som et sikkert link.


Gebyrer, betalingskort:
Vores billetudbyder Billetten.dk tager et billetgebyr på 10 kr. pr. billet (børne- og ungdomsbilletter er fritaget) + et administrationsgebyr på onlineordrer på kr. 10,00 pr. ordre, som betales af dig som kunde.


Har du mistet din billet til en eller flere forestillinger?
Hvis du selv har booket din billet online – log ind på din kundeprofil her på siden, hvor du kan hente dine billetter under “Ordrer”.


Kan jeg vise min billet på mobiltelefon eller tablet?
Ja, at vise billetten på en mobiltelefon (smartphone kræves) eller tablet ved indgangen, er lige så godt som en printet billet.



GAVEKORT


Køb af gavekort:
Ønsker du at købe et gavekort til en af vores forestillinger eller til et årskort, kan du gøre det HER.

Det er hurtigt og nemt, du skal blot angive hvilket beløb, du ønsker gavekortet på og eventuelt skrive en hilsen, der bliver trykt på kortet (højest 34 tegn). Gavekort udstedes kun på et helt antal kroner mellem 100 og 2500. Gavekortet er gyldig i 3 år fra købsdato.


Sådan indløser du dit gavekort:
Vælg billetter til de ønskede forestillinger her på hjemmesiden, og når du har trykket på Tilføj til kurv, kommer muligheden Indløs gavekort frem inden betaling. Her taster du nummeret på dit gavekort ind.

Gavekort som er købt via hjemmesiden kan desværre ikke anvendes til vores audiowalks.


Gavekort til vores Audiowalks:
Det er desværre ikke muligt at købe gavekort til vores audiowalks via hjemmesiden. Du kan i stedet skrive til os på billet@baggaardteatret.dk og købe gavekoder direkte via kontoret.

Du kan enten komme og hente dem i en fysisk gavemappe på teatret, eller også kan vi sende dem til dig på mail, klar til print.


AFBUD & OMBYTNING

AFBUD AF TEATERBILLETTER:
Hvis du har reserveret en teaterbillet med årskort og bliver forhindret i at deltage, bedes du venligst kontakte os på billet@baggaardteatret.dk senest kl. 12.00 sidste hverdag inden forestillingen. I tilfælde af manglende afbestilling vil du blive opkrævet fuld løssalgspris. Bemærk venligst, at købte billetter og gebyrer ikke refunderes.

OMBYTNING:
Vi kan ombytte din billet til en anden dato eller forestilling på BaggårdTeatret, såfremt der er ledige pladser. Du bedes kontakte BaggårdsTeatret på billet@baggaardteatret.dk.

 

REFUNDERING FOR MAD TIL B TOURS-ARRANGEMENTER
Da der er et meget begrænset antal pladser til vores B Tours-arrangementer, skal vi modtage dit afbud på mail billet@baggaardteatret.dk senest 14 dage før spilledatoen, hvis du ønsker refundering for maden. Dette er nødvendigt af hensyn til vores kok og samarbejdspartnere samt for at kunne tilbyde pladsen til andre interesserede. Bemærk venligst, at almindelige billetter og gebyrer ikke refunderes.Særlige afbudsregler kan gælde for de enkelte B Tours-arrangementer. Læs mere om disse regler under hvert arrangement på vores hjemmeside.

 

REFUNDERING AF ALMINDELIG TEATERTALLERKEN
Hvis du har bestilt en Teatertallerken i forbindelse med en af vores teaterforestillinger, men ikke kan deltage, skal vi modtage dit afbud senest en uge før forestillingen af hensyn til vores madleverandør. Bemærk, at særlige afbudsregler gælder for vores B Tours-arrangementer – læs mere herom i afsnittet ovenfor.

AUDIOWALK

Ønsker du at prøve en af vores populære audiowalks, skal du bruge en smartphone og følge nedenstående fremgangsmåde:

  • Download app’en BaggaardTeatret hos App Store eller Google Play
  • Køb turen den ønskede tur inde i app’en
  • Du skal tillade app’en at bruge notifikationer og GPS ’altid’. Ellers kommer lyden ikke automatisk, når du går ind i en ny GPS-zone
  • Husk hovedtelefoner og strøm på telefonen
  • Start turen ved rutens startsted
  • Brug GPS-kortet i app’en, hvis du farer vild på ruten
  • Vi anbefaler, at du går alle vores ture i dagslys i gode travesko og medbringer vand og proviant

Du kan få meget mere info om de enkelte ture på vores usynligt teater hjemmeside usynligtteater.dk.

Hvis du oplever problemer med at købe adgang til vores ture via betalingssystemet i appen, kan du i stedet købe adgang med kode og betale via MobilePay. Læs mere HER.

Har du har andre spørgsmål til vores audiowalks / usynlige teaterforestillinger, kan du skrive til vores kundeservice på billet@baggaardteatret.dk, hvor vi sidder klar til at hjælpe dig.

AUDIOWALK MED ÅRSKORT

Når du har købt et BaggÅRSKORT får du tilsendt en separat audiowalkkode på mail, så du gratis kan hente alle vores ture til din telefon. Audiowalkkoden står i den PDF-fil, som du modtager sammen med dit årskort. Bemærk at du ikke kan bruge dit BaggÅRSKORT-nummer som kode.

SÅDAN INDLØSER DU DIN KODE:

  • Download app’en BaggaardTeatret hos App Store eller Google Play
  • Klik på “FRI ADGANG MED MED BAGGÅRSKORT”
  • Indtast din kode, når telefonen beder om Login
  • Herefter kan du hente alle turene til din telefon
  • Når du har downloadet turene, kan du gå dem på en valgfri dag på et valgfrit tidspunkt

Vær opmærksom på, at vi udsender koder til nye årskortkunder manuelt i slutningen af hver måned. Der tages forbehold for forsinkelser under ferier og helligdage. Har du brug for koden inden da, er du velkommen til at skrive eller ringe til kontoret i vores åbningstid.

FØLG OS