På denne side kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål vedr. billetter, årskort og audiowalks etc. Har du yderligere spørgsmål, kan du kontakte os på mail billet@baggaardteatret.dk eller telefon 62 21 40 43
Telefonens åbningstider: Mandag, tirsdag & torsdag kl. 10.00 – 14.00 og lukket onsdag & fredag. (Med forbehold for ferier, seminarer og helligdage)
Har du spørgsmål vedrørende billetter eller årskort, som haster udenfor vores åbningstid, kan du kontakte vores billetudbyder Billetten.dk på tlf. 70 20 20 96. Deres telefontid er: Mandag, onsdag & torsdag kl. 10.00 – 16.00 / Tirsdag & Fredag kl. 10.00 – 15.00.
ÅRSKORTINFO
Køb af BaggÅRSKORT:
Du kan oprette dig som ny kunde og købe et BaggÅRSKORT via følgende link:
Kan jeg købe BaggÅRSKORT til flere personer?
Hvis I er et par eller et hold venner, som ofte går i teatret sammen, kan I uden problemer købe jeres BaggÅRSKORT under samme navn. Så kan I nemt bestille billetter sammen og få dem tilsendt til samme mailadresse.
Vær opmærksom på, at hvis i vælger denne løsning, vil samme navn figurere på begge/alle BaggÅRSKORT.
Billetter og forestillingsinfo vil desuden kun blive sendt til den mailadresse og det telefonnummer, som årskortet er oprettet i.
Hvordan aktiverer jeg mit BaggÅRSKORT?
Når du logger ind på din kundeprofil, bliver dit/dine BaggÅRSKORT automatisk aktiveret, og du vil derefter kunne bestille dine billetter til årskortpris.
OBS: Rubrikken “Aktiver årskort” skal kun anvendes, såfremt du ønsker at bestille billetter for andre årskortholdere
Kan jeg bestille billetter for andre BaggÅRSKORTholdere?
Ja. Ønsker du at købe billetter for andre årskortholdere, skal du skrive deres årskortnumre i rubrikken “Aktiver årskort” i indkøbskurven. Herefter vil det være muligt at booke flere billetter af gangen til årskortpris.
Automatisk fornyelse af BaggÅRSKORT:
Hvis du køber dit BaggÅRSKORT via hjemmesiden, vil det blive fornyet automatisk efter et år. Ønsker du ikke automatisk fornyelse kan du skrive til os på billet@baggaardteatret.dk.
Er du ikke tilmeldt automatisk fornyelse, køber du blot et nyt BaggÅRSKORT via linket HER, når dit gamle udløber.
Jeg har mistet mit årskort. Hvad gør jeg?
Kontakter BaggårdsTeatret, som sender dig et nyt på mail.
KØB AF BILLETTER
Skal jeg være oprettet som kunde for at købe billet?
Ja. Alle, som ønsker at købe billet eller årskort, skal oprette en kundeprofil.
Du kan oprette din kundeprofil når du køber billet på hjemmesiden eller via følgende link: https://baggaardteatret.billetten.dk/profile/create/
Hvordan logger jeg ind på min kundeprofil?
Du logger ind på din kundeprofil ved at klikke på det sorte profil-ikon oppe i højre hjørne.
Har du glemt adgangskoden til din kundeprofil?
Hvis du har glemt adgangskoden til din kundeprofil skal du trykke på “Glemt kode?” under Log ind. Her kan du få tilsendt et nyt kodeord på mail ved at indtaste din emailadresse.
Hvordan bliver mine billetter sendt?
Når du køber billetter via vores hjemmeside, kan du selv vælge, om du vil have dem sendt med post eller printe dem selv.
- Print selv: Billetterne mailes til dig som en vedhæftet fil i PDF-format. Du kan både printe billetterne eller vise dem direkte på telefonen, når du kommer på teatret.
- Sendt med post: Vi benytter Post Danmark ved forsendelser. Der pålægges et forsendelsesgebyr på kr. 35,- pr. ekspedition. Billetter købt på internettet sendes, så de er fremme senest tre hverdage efter bestilling. Hvis ikke du har modtaget dine billetter rettidigt, bedes du kontakte Billetten.dk på tlf. 70 20 20 96 mellem kl. 9.00 og 16.30.
For at imødegå problemer med, at billetter ikke kommer frem eller går i SPAM-filteret, vil der blive sendt en SMS med link til billetterne. SMS’en bliver sendt som et sikkert link.
Gebyrer, betalingskort:
Vores billetudbyder Billetten.dk tager et billetgebyr på 10 kr. pr. billet (børne- og ungdomsbilletter er fritaget) + et administrationsgebyr på onlineordrer på kr. 10,00 pr. ordre, som betales af dig som kunde.
Har du mistet din billet til en eller flere forestillinger?
Hvis du selv har booket din billet online – log ind på din kundeprofil her på siden, hvor du kan hente dine billetter under “Ordrer”.
Kan jeg vise min billet på mobiltelefon eller tablet?
Ja, at vise billetten på en mobiltelefon (smartphone kræves) eller tablet ved indgangen, er lige så godt som en printet billet.
GAVEKORT
Køb af gavekort:
Ønsker du at købe et gavekort til en af vores forestillinger eller til et årskort, kan du gøre det HER.
Det er hurtigt og nemt, du skal blot angive hvilket beløb, du ønsker gavekortet på og eventuelt skrive en hilsen, der bliver trykt på kortet (højest 34 tegn). Gavekort udstedes kun på et helt antal kroner mellem 100 og 2500. Gavekortet er gyldig i 3 år fra købsdato.
Sådan indløser du dit gavekort:
Vælg billetter til de ønskede forestillinger her på hjemmesiden, og når du har trykket på Tilføj til kurv, kommer muligheden Indløs gavekort frem inden betaling. Her taster du nummeret på dit gavekort ind.
Gavekort som er købt via hjemmesiden kan desværre ikke anvendes til vores audiowalks.
Gavekort til vores Audiowalks:
Det er desværre ikke muligt at købe gavekort til vores audiowalks via hjemmesiden. Du kan i stedet skrive til os på billet@baggaardteatret.dk og købe gavekoder direkte via kontoret.
Du kan enten komme og hente dem i en fysisk gavemappe på teatret, eller også kan vi sende dem til dig på mail, klar til print.